top of page
footer.png

סדנה להפצת סרטים

חשבתם שכשהסתיים תהליך ההפקה סיימתם את הסרט?
אז, תחשבו שוב!


הפקה של סרט לא מסתיימת עד שהוא מגיע לקהל!

המפיק וגיבור הסרט "18 קילו של אהבה" אסף שאול יספר על נסיונו בהפצת סרטים במאה ה-21, בתעשייה דינמית שמשתנה כל הזמן
 

לפרטים נוספים והזמנות: אסף | asaf.shaul@gmail.com | 050-4520076

בגיל 23, בזמן לימודי לתואר ראשון, ליוויתי יום יום את עמי אנקילביץ' כמטפל, כך נחשפתי לעולם הקולנוע באופן לא צפוי כדמות בסרט הדוקומנטרי "18 קילו של אהבה" שליווה ותיעד את דמותו וחייו המרתקים.


כשהבמאי, דני מנקין, שלח לי את הסרט בעריכה ראשונה, מכרתי את הרכב, סגרתי את הדירה ונסעתי לבקר אותו באמריקה, ביקור של חודש הפך לחוויה שמאז לא נפסקה, סרט שהיה אמור להיות מזכרת משפחתית, יצא מכלל שליטה!

הצטרפתי כמפיק שותף ליצירת הסרט והפצתו יחד עם דני (כלומר – הסתובבנו בארה"ב עם שני לפטופים על הגב ועצרנו ברחוב כל מי שנראה מתחום הקולנוע)

כך נולד לו מסע חדש, לא היה לי מושג למה אני נכנס, דני ואני בתמימות ונאיביות של פרויקט ראשון, כיתתנו רגלים במשך שנים כדי להפיץ ולמכור את הסרט "18 קילו של אהבה" בעולם, מהר מאוד התברר לי עד כמה עולם הקולנוע ועשייה של סרטים הוא מקצוע תובעני ושוחק, 5 שנים של מאמץ לסיים סרט דוקומנטרי אחד! שכולל גיוס כספים וריצת אמוק אל הלא נודע, למי יש כח להפיץ אותו אחר כך? וכיצד? 

המסקנה הזו בדיוק הפכה לבסיס של-אספורונה חברה להפקה והפצת תוכן חווייתי ומעורר השראה. מתוך ההבנה שיוצרי סרטים מוכשרים רבים מסיימים להפיק את הסרט שלהם ואז נתקלים בחומת ההפצה, בזמן שכבר אין להם את הכוחות לטפס עליה. כיום ישנן דרכים מגוונות ויצירתיות להגיע אל הקהל בדרכים לא שגרתיות.  לכל סרט יש את אורך החיים שלו והמסך שמתאים למידותיו.

עם הסרט "18 קילו של אהבה" המשכנו לרוץ עד להצלחתו כזוכה בפרס אופיר לסרט הטוב ביותר והצלחה בינלאומית שכללה את מועמדותו ב"שורט ליסט" לאוסקר וזכייה בפרסים רבים.

כיום, לכל סרט אנחנו בונים אסטרטגיה ייחודית, מאתרים את הקהל שמתאים לו ויוצרים חוויה מרגשת ומותאמת לקהל שהולך וגדל עם השנים.

מוזמנים לסדנת חשיבה מחוץ לקופסא, על "אורח ואורך החיים" החדש של הסרטים.

bottom of page