top of page
footer.png

קורס מפעילי ומנחי תוכן

קורס מעשי - בתום הקורס אתם עם עסק מוכן להתחלת עבודה!

הקורס מיועד לכל מי שיש לו תוכן שירצה להעביר לאנשים.

 בכל תחום: עבודה עם בעלי חיים, מוזיקה, אמנות, ספורט, ג'אגלינג, תנועה, תיאטרון, פיתוח אישי, גיל הזהב, צרכים מיוחדים, העשרה

 ובכל דרך: קבוצות, יחידים, מוסדות חינוך, פרטיים

לא בטוחים אם זה מתאים לכם, קראו כאן או התקשרו להתייעץ אתנו...

לפרטים נוספים והזמנות: רונה | ronaavivprod@gmail.com | 050-6536662

עוד על הקורס

רוצים לפתוח עסק להצגות, הפעלות, סדנאות תוכן?

בעידן החדש האדם הוא המוצר והצריכה היא של מידע.

לשמחתי, אבא שלי הבין את זה כבר לפני 30 שנים כשכוח יצור וקביעות נחשבו לנחשקים. בתור איש עסקים ובעל חברה הוא אמר לי- "ביתי, אני מבין שאת שחקנית אבל את לא תשבי בבית ותחכי שיתנו לך 'תפקיד'. את תכתבי הצגות/ סרטים/ תכנים ותייצרי לעצמך עבודה".

אבא שלי היקר הוא המנטור שלי, הוא לימד אותי כיצד מייצרים פרנסה ביצירתיות המחשבה ואמנות השיווק. אין כזה דבר מקצוע טוב או לא טוב. עורך דין שלא תותח בתחומו, או לא ידע לשווק את עצמו או גרוע מכל, בכלל לא יאהב את עבודתו- לא יהיה טוב. וכנ"ל לגבי מוזיקאי או רואה חשבון. אז קודם כל תתחבר למי שאתה, תרכוש ידע וניסיון בתחום ותדע לשווק את עצמך לכל מקום שיכול להיעזר במקצועיות שלך.

דסטין הופמן אמר בראיון לסטודיו למשחק- "אני שחקן. לפעמים אני עושה סרטים, אני משחק בתיאטרון פרינג', אני מורה למשחק, מלמד דרמה בבית גיל הזהב, מביים הצגות קהילתיות וכך בכל יום אני עוסק במלאכה שלי."

דוגמה: חברה שלי מאמנת כושר, לאורך 20 שנים היא למדה והתפתחה ורכשה עוד ניסיון וידע במגוון סוגי אימונים. היא משלבת עבודה בבית ספר, מכון כושר, אימונים פרטיים וקבוצתיים, מרכזי שיקום להפרעות אכילה, מועדונים לגיל הזהב, סדנאות סופי שבוע, אימוני זום, נשים אחרי לידה, אנשים עם פציעות ועוד...

שורה תחתונה, הבנתם? אתם יכולים להגיע למיליון מקומות שונים ומגוונים, הכול יקום וייפול על אם תדעו לייצר לעצמכם עבודה או לא. ואת זה בדיוק, אני הולכת ללמד אתכם!


למי זה מתאים?

למי שרוצה להיות עצמאי בתחום ההצגות, הפעלות והנחיית תוכן ולא רוצה לבזבז זמן ואנרגיה בלהיות מפעיל שכיר, ללמוד עסק של מישהו אחר ולהרוויח הרבה פחות.

למי  שרוצה להפעיל/להנחות בתחום שלו אבל צריך להבין איך הדברים נראים בשטח באמת.

למי שכבר החליט להיות מפעיל/מנחה וחסר לו רק ה- איך?

למי שרוצה להפיק הצגות, הפעלות, ימי הולדת, אירועים, סדנאות באופן רציני לילדים/ נוער/בוגרים/גיל הזהב.

קורס מפעילי/ מנחי תוכן מאפשר לכם:

  • לדעת ולהבין הכול מראש

  • לקצר תהליכים

  • למצוא ולבנות את הייחוד שלכם

  • להיות ממוקדים, יעילים וזריזים

  • רונה פותחת את מאחורי הקלעים כדי שלא תגששו את דרככם בהתחלה.

  • תגלו את הדברים שיחסכו לכם ויקצרו את דרככם למטרותיכם.

  • הקורס מעניק ידע וכלים מעשיים ויעילים בכל הבט בעסק: רשויות, פרסום, תכנים, ציוד, לקוחות, הקמה ופיתוח.

 

למי זה לא מתאים?

  • למי שרוצה להיות כוכב ילדים

 

להיות כוכב ילדים זהו מסלול שונה לגמרי שעובר דרך סוכני אמנים וזה לא מה שאנחנו מציעים לכם פה. לא די להמציא דמות ותלבושת כדי להיות כוכב על של ילדים וזאת התמחות לאנשים שמשקיעים באמנים ובונים אותם.

מה שאנחנו מציעים לכם כאן זה לפתוח עסק משלכם, נעניק לכם ידע תאורטי ומעשי כדי שתוכלו ליצור מבנה ודרך להעביר את התוכן שלכם ולהתפרנס מכך ללא תלות באחרים. יישאר לכם מספיק זמן ללכת לאודישנים ולקדם את עצמכם בכל דרך שתבחרו אך קודם כל יהיה לכם מקור הכנסה ועיסוק משל עצמכם.

 

למה לפתוח עסק להפעלות/הצגות/ סדנאות?

ראשית כל וחשוב מכל-

כי אתם מרגישים שזה מאגד יפה את כל החבילה שנקראת אתם.
כי מי שאתם במהות שלכם זה לעבוד עם אנשים/ילדים, להופיע בפניהם ולהעניק להם חוויה משמעותית.
כי אתם אוסף של כישרונות ויכולות בתחום הבמה, הופעה, הנעה, הובלה של אנשים.


שנית-

כי אתם רוצים להיות עצמאים בעסק רווחי במינימום השקעה כלכלית.
כי– זאת מקסימום הכנסה במינימום זמן ולכן מתאים לסטודנטים, הורים וכל מי שאוהב למלא את זמנו וחייו בדברים נוספים פרט לעבודה.


ולסיכום-

תנהלו חיים בתחושת שלמות של הגשמה, עשייה, נתינה, הצלחה, ערך ומשמעות ובקיצור תתנו את המתנה שלכם לעולם וכל אלה יחד שווים ל- אושר!

משך הקורס: 

9 מפגשים

משך כל מפגש 3-4 שעות

ממליצים מניסיון והתנסות אישית 

 

 

 

 

 

 

 תכני הקורס

משמעות וחיבור אישי

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון.
מה המטרות שלי, מה יש לי לתת, מה הערך המוסף שאני מעניק, כיצד אני מתמלא מהנתינה שלי , מימוש עצמי של היכולות - הידע – הניסיון - והכישורים שלי, מהו סיפוק ומהי הצלחה בשבילי.

 

עסק עצמאי


​למה כדאי להיות עצמאי בתחום התוכן: הצגות, הפעלות, סדנאות. איך עושים זאת מהר ונכון ומה סיכויי ההצלחה.

 

תכנים

*  הכנה מקדימה- למצוא נושאי תוכן מתוך עולמנו הפנימי, איסוף רעיונות והשראה מהרשת: משחקים ופעילויות, מוזיקה, תמונות, עיצוב- בעזרת גוגל, יוטיוב, פינטרס, חברים.

 
מאיפה מתחילים, מה תואם אותי, איך מוצאים ייחוד, איך בונים הצגה/ הפעלה/ סדנה, מה נקודות הציון שצריכות להיות שם, מבנה הצגה/ הפעלה. איך מעבים את ההפעלה ומעצימים את החוויה ע"י שילוב של מוזיקה, תלבושות, אביזרים, ערך מוסף חינוכי, מעצים, מוסר השכל.

 

פיתוח העסק ותכנים

איך יוצרים היצע מגוון, כיצד עסק מתרחב ומתפתח, כיצד נוספים תכנים- באופן יזום ובאופן טבעי.

 

הובלה ועבודה עם הקהל


החזקת קהל ושיתופו, שליטה באירוע, ייחס אישי, הבאת הקהל אליך. טכניקות עבודה עם משתתפים- הצטרפות והובלה, סדר וארגון, ניהול אירוע, הכנה מוקדמת, ניהול הסחות דעת והפרעות, טיפול במצבי קיצון. לימוד התנהלות וקבלת טיפים ופתרונות ממוקדים וקונקרטיים.


משחק והופעה

 

הרגשה נוחה ובטוחה על הבמה- עמידה/ הופעה/דיבור מול קהל, אלתור, הומור, רגישות, נוכחות, החזקת במה, כוכבות- לכבוש את לב הקהל. דרך כלי המשחק, דרמה, תאטרון פלייבק.

 

צפייה, התנסות, תרגול ולימוד מעשי


בהצגות והפעלות לדוגמה. אין כמו מראה עיניים והתנסות אישית להבנת התמונה השלמה על כל ממדיה ולמידה מעמיקה המעניקה ביטחון.

 

חזרה והצגה של פעילות אישית


* הכנה מקדימה- חזרות בבית על רצף הפעילות. הכנה של רשימה קצרה של הקטעים והפעילויות לשימוש בזמן הפעילות.  

הצגה ותרגול של הפעילות המלאה כולל מעבר בין החלקים, פעילות, משחקים, שירים בליווי מוזיקה, אביזרים, תלבושות, הכול.

 

טכניקות מקצוע


איפור, בלונים, קעקועים, הפעלת בובות, שילוב אביזרים, תלבושות, משחקים.

 

קידום מכירות

יצירת לקוחות- פרטי, עסקי, מוסדי. שיחות מכירה: נכנסות/ יוצאות, תמחור, הצעות מחיר, התנהלות ייצוגית במכירה. לוח שנה מכירתי בעולם ההפעלות- חגים, מועדים מיוחדים, עבודה שוטפת.
 

ציוד

* הכנה מקדימה- להוציא מתוך תוכן הפעילות רשימת ציוד נדרש.

ציוד טכני, ציוד נלווה, תלבושות, אביזרים, פרסים.
מה קונים, איפה קונים, כמה עולה, מתי לקנות.

 

פתיחת תיק ברשויות


בנקים, הנהלת חשבונות (עוסק פטור/ מורשה, רואה חשבון/ יועץ מס, הוצאות/ הכנסות, ביטוח לאומי/ מע"מ/ מס הכנסה, התנהלות מול בנקים וניהול חשבון, הנהלת חשבונות.

* כולל תדריך והצעה מיוחדת למסיימי הקורס - מאת אנשי מקצוע מומלצים.


מיתוג, שיווק, פרסום

* הכנה מקדימה- מענה על שאלון

מיתוג: שם, לוגו, שפה עיצובית, ערכים.

קידום מכירות: מגנטים, ווטסאפ, מאגר לקוחות.

שיווק דיגיטלי: כרטיס ביקור, דף נחיתה, מיני סייט, אתר תדמית, אתר מכירתי.
רשתות חברתיות: פייסבוק, יוטיוב, אינסטגרם- אורגני, ממומן.

מנועי חיפוש: גוגל – אורגני, ממומן (אדוורדס).

שלבים מה כדאי לעשות ומתי.
* כולל תדריך והצעה מיוחדת למסיימי הקורס - מאת אנשי מקצוע מומלצים.


אפשרות להמשך בתום הקורס

עם הקבוצה- תרגול, תמיכה ובנייה משותפת.

עם רונה- בניית הפעלה אישית, תרגול חיזוק ושיפור, ייעוץ וליווי עסקי.
 

  

לתיאום, שיחת ייעוץ, בוסט לאומץ- דברו איתי :)

bottom of page